Thursday 26 January 2012

MY BIRTHDAY!!!

Views
Hye...Assalammualaikum semua...stiap tahun tibanya detik 16 januari so terjadilah hari tua aku hahaha...aisehman muda lagi cek oiiiii...pi mai pi mai nk tua jugak adehhhh...tp nampak muka aku macam awet muda x???hahahaha....tolong jangan prasan la adoiiiii...


mlm 15hb tu pnya la nk tgu detik 12tgh mlm,blh pulak aku tetido smpai kul 12.03 hahaha...bgun2 je tgk ucapan dh bcambah kat wall fb..pastu aku cl la boyapren n gayut dgn dia sebabnya maxis kn free 1hr utk bday hahaha...siap2 nyanyi2 lg yg aku plg xblh blah..selamat sora sedap,klu x muntah hijau aku ekeke...ops slow2 satg dia baca plak trus kembang semangkuk..


pagi keesokannya kawan aku Fiza ajak teman dia buat passport kat imegresen,katanya kot2 nk g Phuket so senang la dh ada passport..sementara tunggu passport siap kami mentrnak lemak dulu kat KFC Harbour Park.Harbour Park ni bolah dikatakan tempat tarikan pelancong jugak kat Langkawi ni sebab geng2 mat saleh duk parking kapal2 layar depa kat sini.. 


                      bajet model lettewww...
ha ni la Harbour Park..sapa2 mai Langkawi kena mai tmpt ni..byk outdoor photoshoot pngantin wat kat sni...


                 ini la cik Fiza kita hehehe...


dah setel semua bab passport,aku drive kereta serupa drift terus masuk keje..ponat den...tetiba ckp sremban pulak..ang tu anak kedah bkn n9 la..adehhhh...


setelah bertungkus-lumus kerja selama 8jam(ayat poyo xboleh blah),konon2 tu krja kuat la,padahal kerja kau banyak facebook jerk..fiza dah gtaw awal2 yang dia nak ajak aku kuar malamni..dia call aku mintak ordr piza n then lpas keje dia suh aku p tepi pantai..ha ni mesti ada something pnya..


so dengan berbekalkan piza(lagi2 ayat poyo hahaha,maaf ini trjadi apapila exam STPm memerlukan esei yg panjang)..aku trus drive kita dan cari tempat yang dijanjikan oleh Fiza.dia bawak aku ketepi pantai,dan aku nampak sorang bayang perempuan yang berperut buncit.Setelah diamati dengan kedua pancaindera aku,rupa2nya kawan kami jugak,nama dia Zalisha..dia sudah berkahwin dan berbadan dua.kandungannya berusia 6bulan..comel perut dia,serius aku xtipu..


duduk bersila punya baik tepi pantai,tiba2 muncul bayang dari belakang aku siap dengan lampu lilin,tengok2 adik fiza bawak kek untuk aku..terima kasih kawan2 sebab still ingat birthday aku..jom belek2 gambar yang ada untuk disajikan bersama..







:::TERIMA KASIH sudi membaca.. kalau SUKA blh la LIKE!!!:::

0 000 korek rahsia:

Copyright@Semua yang tercatat adalah hak milik Hanania Eedaya