Thursday, 5 April 2012

BERBALOI KE TAK???

Views
Assalammualaikum semua...


Cek ni suka mengumpul segala macam benda,kalau nak taw benda apa,ampa kena la geledah segala entry yang ada..kali ni cek tengok ada orang juai RM1 kertas lama dalam FB...so cek rasa tertarik la nak menambah koleksi wang kertas RM1 lama yg sedia ada..






agak-agak ampa la kan,berbaloi ke tak cek nak beli duit tu???dia juai RM10 sekeping...maksudnya RM1 kertas lama bersamaam RM10 kertas sekarang...


tengah bingung lagi ni,nak ambik ka tak mau ambik???mana la nak taw kot nanti 10tahun akan datang tiba-tiba kerajaan cakap sapa yang ada RM1 kertas lama akan ditukarkan dengan RM1juta...pehhhhh cek dulu yang lompat sampai cucuq atap...kekekeke...belum apa-apa dah mat angan-angan Mat Jenin haishhhh APTB...


so apa pendapat kawan-kawan???tolong la komen ye...toing3...


:::TERIMA KASIH sudi membaca.. kalau SUKA blh la LIKE!!!:::

5 000 korek rahsia:

Cik LuLu said...

wah..nice hobi.. Mungki juga sbb duit ney nnt antr brg antik n ada nilai sejarah ^^

Hanania Eedaya said...

@Cik LuLu haah kan,mana taw nnt blh bukak galeri utk duit2 lama hehe...

~ Cik LuLu ~ said...

aah.. nice idea ^^

Hanania Eedaya said...

@~ Cik LuLu ~ tq Cik Lulu...

ihsan, said...

ini hobi yg menarik. cadangan sy, hanania try google peminat kumpul duit duit lama. selain dapat bertukar brg, hanania boleh jugak jual. masyuk. :)

Copyright@Semua yang tercatat adalah hak milik Hanania Eedaya